vártam,

2009.01.23. 19:24

vártam, hogy ne negatív sztorival kezdjem az évet, hát elég sokat kellett várni.

de végre itt van valami, amit nagyon hosszú ideje várunk ebben az országban: visszaváltják és újrahasznosítják a petpalackokat és az aludobozokat.

update:

azért közelebbről megvizsgálva nem is annyira jópofa. kicsit felületesen olvastam, aztán rájöttem, hogy ez igen messze van attól, amire hosszú ideje várunk. vagyis az általános, országos kiterjesztésű, és okosan kalkulált betétdíjtól. ami nem önmagában, de a környezettudatos fogyasztói magatartással, és a környezetszennyező magatartás szankcionálásával együtt hatásos lenne.

ellenben nagy örömmel tapasztaltam, hogy az ösztönzőktől és szankcióktól függetlenül a szmogriadó során önként visszafogta magát sokezer budapesti autós és betartotta a páros/páratlan rendszám szabályt. rácáfolva a cinikus fikázókra. úgyhogy van remény. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csr-ff.blog.hu/api/trackback/id/tr54898305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása