abúzus

2008.12.05. 12:20

na, akkor ide is bököm, amit akartam már hetek óta. egy nagy cég kommunikációs vezetőjével beszélgettem, és szóba került, hogy mi folyik CSR címén manapság. és a legnagyobb megdöbbenésemre, mielőtt még bármi mondhattam volna, ő, aki ebből él, mondta azt, hogy felháborító, ami folyik, effektive a visszaélés szót használta. azt a példát hozta, amikor egy eseményt kineveznek CSR eseménynek, attól, hogy fair trade kávét osztanak meg újrapapírt használnak.

azért hátraugrottam egyet a fotelban, mert én ugyan szó szerint ezt gondolom: ha rendesen megvan csinálva, igenis lehet fenntartható módon megcsinálni egy rendezvényt, pl. KÖVET konferencia, de itt nem erről van szó, hanem a porhintésről. a szokásos recept: végy 1 rész more or less felelős cselekvést, és rázd össze 9 rész gátlástalan marketinggel.

de az, hogy egy olyan szakmai vezető, aki erre simán ráugorhatna és még adna egy gázfröccsöt a dolognak azzal, hogy nem kicsi vállalatával ezt támogatja, nem így tesz, hanem elutasítja az ilyen visszaélést a felelősség fogalmával, az ritka és tisztelereméltó megnyilvánulás.

hálistennek, el kell mondanom, hogy mi minden nap ilyen és hasonló vezetőkkel dolgozunk, mind a résztvevők, mind a közreműködők túlnyomó többsége felelős vezető a maga területén, és azon jár az agyuk, hogyan lehetne jobban csinálni.

a következő a listámon a felelős HR témája lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://csr-ff.blog.hu/api/trackback/id/tr13805722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guri 2008.12.08. 11:55:27

Ez volt az a post aminek következtében tegnap este előre vettem a todo listámon, hogy megnézzem a Common Purpose oldalát. ;) WOW! Nem kellett volna, mert utána nem tudtam aludni. ;) Olyan szitű izgatotság lett rajtam úrrá, hogy csak kattogott és kattogott az agyam, hogy feldolgozza az ott olvasottakat. Egy dolog felelőségteljesen élni, vagy ezt szemelőtt tartva vezetni egy csapatot vagy egy céget (manapság ez sem kevés) és egészen más dolog tanítani ezt és csatasorba rendezni azokat a magányos harcosokat, akik valóban tenni akarnak. Azt gondolom ez már egy másik szint és így most már értem a lelkesedésedet. ;)
süti beállítások módosítása